TERMENI SI
CONDITII DE UTILIZARE
I. DEFINITII SI TERMENI
1. Document –
prezentul document, reprezentând „TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE” Site, actualizat la
22,02,2021.
2.1 S.C. SUPPLIER AKT S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana,
avand sediul social in str. Mureseni nr. 50, Targu-Mures, jud. Mures, cod
postal 540242, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J26/337/25.03.2018
si cod unic de inregistrare fiscala RO31410248, opereaza acest Site prin
personalul propriu angajat in firma si/sau prin colaboratori.
2.2 Vanzator – S.C.
SUPPLIER AKT S.R.L.
3. Site – site-ul de prezentare
/ ofertare pentru vanzare Business to Business gazduit la adresa web https://echipro.ro/
4. Client – poate fi
orice persoana persoana juridica cu sediul în Romania care are sau obtine acces
la CONTINUT,
prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic,
telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si
acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
5. Cumparator –
poate fi orice persoana juridica sau orice entitate juridica cu sediul în
Romania care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda. Acest Site nu este destinat
persoanelor fizice si nu onoreaza comenzi pentru persoane fizice.
6. Contract – reprezinta contractul la
distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana
a Vanzatorului si a Cumparatorului.
6.1 OBIECTUL CONTRACTULUI: Părţile
stabilesc prin prezentul contract că Vânzătorul se obligă să vândă iar Cumpărătorul se
obligă să cumpere Produsele, Bunuri si/sau Servicii,
menționate in factura proforma – Anexa la prezentul Contract.
6.2 PĂRŢILE CONTRACTANTE: Vanzatorul
si Cumparatorul.
7. Cont – sectiunea din Site formata
dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si
care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi,
facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va
asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte,
complete si actualizate.
8. Utilizator –
orice reprezentant al unei persoane juridice inregistrata pe Site, care, prin
finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la
clauzele specifice Site-ului din
sectiunea Termeni si conditii de utilizare.
Pentru o corecta
comunicare dintre Vânzător și Cumparator, Cumparatorului ii
revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul adresa de e-mail
utilizata la inregistrare, precum și a datelor de facturare / corespondenta
aferente contului.
Prin crearea si
utilizarea Contului, Utilizatorul/
Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea
confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea
accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este
responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
9. Continut –
reprezinta:
· – toate informatiile de pe Site care pot fi
vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament
electronic;
· – continutul oricarui
e-mail trimis Cumparatorilor de
catre Vanzator prin
mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
· – orice informatie
comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului,
conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
· – informatii legate de
Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o
anumita perioada;
· – informatii legate de
Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are
incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
· – date referitoare la Vanzator, sau alte
date privilegiate ale acestuia.
10. Produse, Bunuri si
Servicii – orice produs, bun sau serviciu listat pe Site, inclusiv
produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de
catre Vanzator, Cumparatorului ca
urmare a Contractului incheiat. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum
urmeaza:
· – “in stoc” –
avem disponibile una sau mai multe bucati in stoc
· – “precomanda” –
Bunul va fi disponibil la comanda in stoc
11. Cosul meu – sectiune
din Cont care
permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Produse, Bunuri sau Servicii pe
care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment
ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la
momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va
beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si
Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
II. POLITICA DE VANZARE ONLINE
12. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
SI INDUSTRIALA: Denumirea si logo-ul sunt proprietatea Vanzatorului.
Este
interzisa copierea sau folosirea în parte sau în întregime a continutului
acestui site, texte, imagini, grafica, butoane, fisiere audio, video si/sau alt
format, fără incheierea unui un acord expres în scris cu Vânzătorul anterior
utilizarii/copierii acelor parti; precum și folosirea oricarei marci in oricare
maniera care ar crea confuzie, discreditare, desconsiderare a Vanzatorului.
Aranjarea, pozitionarea, impartirea, ansamblul elementelor parte a continutului
acestui website apartin exclusiv Vanzatorului. Acestea, impreuna cu tot
continutul sunt protejate de legea romana si legile internationale ale
copyrightului.
13. Specificatii –
toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt
precizate in descrierea acestora. In functie de diferiti factori, care tin de
modificari in productie sau erori inerente in documentatiile primite de Vanzator de la
furnizorii acesteia, intre specificatiile prezentate pe Site si
specificatiile de pe eticheta produsului, pot sa fie unele mici diferente, dar
care nu schimba in mod normal nici utilitatea si nici destinatia
echipamentului, asfel ca acestea nu reprezinta un motiv intemeiat de refuz de
ridicare a marfi cu solicitarea anularii comenzii si rambursarii sumelor
achitate si nu pot face obiectul unei solicitari de remediere in garantie. De
asemenea, imaginile care sunt prezentate pe Site au caracter informativ, nu
genereaza obligatii contractuale, produsele efectiv livrate putand diferi de
acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul, forma, accesorizarea, etc.
14. Actualizarea Siteului se face regulat, insa disponibilitatea
unui produs in stocul real de pe Site va fi intotdeauna confirmata
clientului in timpul programului de lucru, in conditiile descrise anterior.
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea in situatia necorelarii complete cu
stocul real al unui produs, la data efectuarii comenzii. Acesta face
eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest Site. Rareori, acestea
pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau preturi pot fi
modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.
15. INTERPRETARI zile – În prezentul contract, cu excepția unei
prevederi contrare, cuvintele la forma singular vor include forma de plural şi
vice versa, acolo unde acest lucru este permis de context. Termenul “zi” sau
“zile” sau orice referire la zile reprezintă zile lucratoare, dacă nu se
specifică în mod diferit. Nu sunt considerate zile lucratoare zilele de
Sambata si Duminica si zilele declarate libere de catre statul roman prin
legislatia nationala.
16.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar
fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii
generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau
complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la
oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in
sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte
comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
17.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri
si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata
de timp stabilita de catre Vanzator.
III. PROCEDURA DE PLASARE COMANDA
18. Comanda –
un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Produse, Bunuri si Servicii de pe Site. Puteti sa plasati comanada dumneavoastra direct de pe site,
prin telefon, sau e-mail. Comanda dumneavoastra va fi procesata in cel mai
scurt timp de departamentul nostru de vanzari.
19. La
plasarea unei comenzi prin Site, veți primi automat o factura
proforma (care nu conține și detaliile necesare pentru plata). Va rugam sa nu faceti plati in
contul nostru decat dupa ce vi s-a confirmat comanda,
indiferent daca ati primit pe mail proforma. Numai astfel aveti garantia ca
produsele comandate se afla pe stoc in cantitatea dorita si v-au fost
rezervate. De asemenea, în cazul produselor care nu se afla pe stoc, este
necesara comunicarea termenului de livrare de către un reprezentant al
Vanzatorului înainte de efectuarea platii de către Cumparator.
20. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte
ca Vanzatorul poate
sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice
situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
21. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma
unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie
ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa
pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– datele
furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt
incomplete si/sau incorecte;
– produsele comanandate
nu mai pot fi furnizate, dar nu au fost scoase din oferta la momentul plasarii
comenzii;
– la momentul plasarii
comenzii de către Cumparator, Vânzătorul constata erori în afisarea preturilor
pe Site, le comunica Cumparatorului, iar acesta din urma refuza sa finalizeze
comanda la prețul nou, corectat.
IV. PREŢUL. MODALITĂŢI DE PLATĂ. FACTURAREA
22. Preturi: Preturile afisate pe acest Site sunt
exprimate in Euro (EUR) si nu contin TVA. Facturarea se va
face in LEI (RON) la
cursul de schimb BCR
de vanzare din data facturarii, suma la care se adauga valoarea TVA, în cuantum
de 19%. Facturile
proforme in baza carora se efectueaza plata au termen de valabilitate de 2 zile
lucratoare de la emitere.
23. Preţul de vânzare al Produselor, agreat de părți,
este exprimat în cuantum total in lei (inclusiv TVA), confom facturii proforme
comunicate catre Cumparator,
Anexa la prezentul contract.
24. Preturile afisate pe Site, respectiv cele comunicate cu
factura proforma sunt Ex-Works depozit Vanzator.
25. Contravaloarea Produselor, menționată la pct. 23 de mai sus
va fi achitată de Cumpărător în
contul specificat de catre Vanzator în momentul confirmarii comenzii. Sumele se
vor achita obligatoriu în Lei (RON). Nu sunt acceptate plati în Euro (EUR) sau
în orice alta valuta înafara de Lei (RON).
26. Metodele de plata acceptate pe Site sunt: Transfer bancar direct, caz
in care comanda este considerata plasata de catre Cumparator dupa
confirmarea incasarii contravalorii acesteia in contul Vanzatorului. Plățile trebuie
să se facă integral pentru Prețul confirmat de către un reprezentant al
Vanzatorului, inclusiv TVA. Nu sunt acceptate plăți partiale!
27. In cazul in care Cumparatorul achita o factura proforma dupa
expirarea termenului de valabilitate, Vanzatorul isi
rezerva dreptul ca, dupa consultarea cu furnizorii sai si cu Cumparatorul,
sa decida daca pastreaza valabila Comanda Cumparatorului, sau o anuleaza, returnand catre
acesta suma de bani incasata.
28. Pretul, modalitatea de plata si termenul de
plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o
factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind
sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii proforme conform cu
legislatia in vigoare.
29. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi
exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul
postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau de Utilizator.
30. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este
sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare
automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este
permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de
securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari,
litere mici, cifre si caractere speciale).
31. Dacă,
la momentul efectuarii platii de către Cumparator, Produsele comandate nu sunt
disponibile atât scriptic cat si fizic in depozitul Vanzatorului, părțile sunt
deacord ca Vânzătorul sa emita factura fiscala având o singura poziție cu
denumirea „Avans conform comanda …”, după verificarea incasarii în contul
sau. Ulterior, când produsele vor fi pe stoc, se va storna factura fiscala de
avans și emite factura fiscala pentru Produse.
32. Vanzatorul va
transmite Cumparatorului factura
proforma aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Vanzator,
precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format
electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in
Contul sau.
V. LIVRAREA ȘI RECEPȚIA PRODUSELOR
33. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a
Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
34. Termenul maxim de livare al Produselor este
cel prevazut pe factura proforma sau dupa caz cel comunicat pe e-mail, împreuna
cu detaliile necesare pentru plata, dupa momentul transmiterii facturii
proforme si acesta curge de la data confirmarii incasarii facturii proforme in
contul Vanzatorului.
35. Produsele comandate vor fi anuntate de catre Vânzător ca fiind
disponibile pentru ridicare de la depozitul acestuia, in momentul in care
acestea se afla fizic si scriptic in posesia Vanzatorului. La momentul comunicarii
disponibilitatii produselor in depozitul Funizorului, acesta se va pune deacord
cu Cumparatorul privind detaliile legate de orarul in care pot fi ridicate
produsele, Cumparatorul comunicandui Vanzatorului si toate datele necesare
legate de transportatorul care va ridica produsele in numele acestuia,
respectiv nume
transportator, numar auto, numar cap tractor si numar remorca (unde
este cazul), respectiv numele complet si seria si nr. actului de identitate al
soferului care se prezinta la ridicare. Preluarea / ridicarea /
livrarea Produselor comandate se poate face doar in baza documentelor solicitate
anterior, care vor fi insoțite
de factură/aviz de livrare a mărfii si CMR intocmit de Transportator.
36. Recepţia cantitativă a Produselor se
face în baza avizului de insotire a marfii, fie de către Transportator, fie
de catre Cumparator (in
cazul in care acesta isi ridica singur Produsele) la data ridicarii Produselor, urmand
ca in caz de neconcordante intre aviz si marfa, sa se intocmeasca în acest sens
un proces verbal de predare-primire si constatare diferente. Semnarea, fără
obiecțiuni a avizului de insotire a Produselor de către Transportator/Cumparator reprezintă
confirmarea îndeplinirii de către Vânzător a obligației de predare.
Recepţia calitativă a Produselor se face de către Cumparator, in termen
de maxim 24 ore de la receptia cantitativa a produselor. Netransmiterea de
catre Cumparator a obiectiunilor sale in ceea ce priveste receptia calitativa a
Produselor, reprezintă confirmarea lipsei viciilor aparente și a îndeplinirii
de către Vânzător a obligației de predare.
37. Proprietatea
asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din
partea Cumparatorului, la
momentul ridicarii Produselor de către Cumparator, direct sau prin
transportator (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de
transport, scrisoare CMR, precum și a avizului de insotire a marfii sau a
facturii fiscale direct de către Cumparator sau indirect prin transportatorul
indicat express și cu date concrete de către Cumparator).
38. Riscurile, cheltuielile de transport,
încărcare, descărcare, precum şi orice alte cheltuieli ocazionate de
manipularea Produselor vor fi suportate de Vânzător până la data predării
Produselor, conform pct. 37 de mai sus. După predarea Produselor către
Cumparator, toate riscurile, cheltuielile de transport, încărcare, descărcare,
precum şi orice alte cheltuieli ocazionate de manipularea Produselor vor fi
suportate de către Cumparator.
VI. GARANŢII
39. Vânzătorul acordă o garanție contra
viciilor ascunse (de fabricație) și pentru buna funcționare a Produselor de 12
luni de la data data predării Produselor, conform pct. 37 de mai sus. cu
condiția respectării stricte, de către Cumpărător, a cerințelelor privind
depozitarea, manipularea, și după caz, transporul Produselor, prevăzute
în documentatia produselor, respectiv în certificatul de garantie.
40. În cazul apariției oricăror defecțiuni
a Produselor aflate în termenul de garanție, Cumpărătorul va anunța Vânzătorul, în
termen de 2 zile lucrătoare de la data la apariției acestora. În vederea
constatării și verificării, de către Vânzător, a celor sesizate, Produsele defecte
vor fi depozitate de către Cumpărător în condiții corespunzătoare,
până la sosirea reprezentanților Vânzătorului, dar nu mai mult de 5 zile
lucrătoare de la data sesizării. În cazul în care reclamația Cumpărătorului
este întemeiată, Vânzătorul va repara, pe propria cheltuială, Produsele găsite
ca fiind necorespunzătoare, într-un temen de maxim 15 zile lucratoare de la
constatare sau, după caz, va lua orice altă măsură convenită cu Cumpărătorul.
41. După expirarea perioadei de garanție
Vânzătorul va asigura, la solicitarea Cumpărătorului, contra cost,
asistenta tehnica si know how-ul necesar folosirii optime a Produselor. În
acest caz părțile urmează a încheia un contract de service in perioada
postgaranție.
42. Cu excepția celor prevăzute în mod
expres în prezentul contract, Vânzătorul nu îşi asumă, implicit sau explicit,
nici o altă obligaţie, si nici nu acordă şi nu este ţinut de nici o altă
garanţie de orice fel, privind Produsele livrate, cu excepția celor
menționate expres în prezentul contract sau prevăzute imperativ de lege.
43. Certificatele de garantie sunt emise de catre
Vanzator.
VII. COMUNICĂRI
44. Orice comunicare, notificare, declaraţie,
cerere, instrucţiune sau orice alt document va avea formă scrisă şi va fi
considerat(ă) ca fiind transmis(ă) (i) la momentul primirii, în cazul în care a
fost predat(ă) personal, prin intermediul biroului unui executor judecătoresc
sau prin curier ori serviciu de curierat, la adresele de corespondență a
părţilor menţionate în prezentul contract. (ii) la data transmiterii, în cazul
trimiterii prin fax la numărul indicat în prezentul contract, cu condiţia
existenţei unei confirmări care să ateste transmiterea şi conţinutul mesajului
sau (iii) la data primirii documentului, dacă a fost trimis prin poştă,
recomandat cu confirmare de primire la adresele de corespondenţă a
părţilor menţionate în prezentul contract. Pentru evitarea oricărui dubiu,
părțile convin faptul că în relațiile dintre ele sunt valabile si
comunicările efectuate prin intermediul poștei electronice.
45. Dacă oricare dintre Părţile
contractante îşi schimbă adresa/adresa de e-mail/numărul de fax unde doreşte să
primească comunicările/notificările, va notifica în scris cealaltă Parte cu
privire la acest lucru. Noua adresă se va considera a fi adresa unde sunt
trimise toate notificările cu privire la acest contract doar după ce cealaltă
parte contractantă a fost informată despre această schimbare.
46. Părțile sunt deacord ca în zilele
lucratoare comunicarile intre acestea să se facă doar în zilele lucratoare, în
intervalul orar 08:00 – 16:30 ora Romaniei (în acest sens tinandu-se cont și de
conventia internațională / naționala privind trecerea de la ora de vara la ora
de iarna și vice-versa). Orice comunicari intre părți înafara intervalului orar
agreat, precum și cele efectuate în zilele nelucratoare, vor fi considerate a
fiind efectiv
transmise începând
cu ora 08:00 dimineața din următoarea zi lucratoare.
VIII.CESIUNE
47. Cumpărătorul nu
poate cesiona sau transfera parţial sau integral, prezentul Contract sau
drepturile şi obligaţiile care decurg din prezentul Contract fără
consimţământul prealabil, în scris, al Vânzătorului. Vânzătorul va avea dreptul
să cesioneze creanțele decurgând din prezentul contract, acordul Cumpărătorului
fiind dat prin semnarea prezentului contract.
48. Transferul sau cesiunea Contractului sau a
drepturilor sau obligaţiilor care decurg din prezentul Contract, de către
Cumpărător chiar acceptată de Vânzător nu implică şi eliberarea Cumpărătorului
de obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului Contract, cu
excepţia cazului în care legea sau acordul scris al Părţilor nu prevede în mod
expres contrariul.
IX. INDEPENDENŢA CLAUZELOR
49. Oricând va fi posibil, fiecare
prevedere a prezentului contract va fi interpretată astfel încât să fie
aplicabilă şi valabilă potrivit legislaţiei în vigoare în Romania la momentul
aplicarii respectivei prevederi.
50. În cazul în care una dintre prevederile
prezentului contract este sau devine în viitor ilegală, nevalabilă sau
neaplicabilă, total sau parţial, prin raportare la legislaţia în vigoare,
respectiva prevedere va fi inaplicabilă în măsura contradicţiei sau nulităţii
respective, făra a invalida prevederea în întregul său sau validitatea şi
aplicabilitatea celorlalte prevederi ale prezentului contract. Părţile vor
depune toate eforturile pentru a realiza acele modificări considerate necesare
pentru a genera acelaşi efect juridic care era dorit la semnarea contractului.
X. LEGEA APLICABILĂ.LITIGII
51. Prezentul contract va fi guvernat şi
interpretat în conformitate cu legislaţia din România.
52. Părţile contractante convin că toate
disputele, controversele sau diferendele ce pot apărea între Părţi din sau în
relaţie cu sau în legătură cu prezentul Contract se vor rezolva pe cale
amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, ele vor putea fi
soluţionate de către instanţele competente din circumscriptia unde are sediul
social Vânzătorul.
XI. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
53. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru
daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi
ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale
conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si
Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
54. În cazul în care Cumpărătorul, din motive
care nu se datorează culpei exclusive a Vânzătorului, va refuza preluarea
integrală a Produselor ca fac obiectul prezentului Contract Vânzătorului
va avea dreptul să retina drept compensatie valoarea avansului achitata de
către Cumparator aferenta Produselor nepreluate de către Cumparator.
55. În cazul nerespectării de către Vânzător a
unei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, Cumpărătorul va
putea solicita Vânzătorului dobânzi penalizatoare în cuantum de 0,01% din
valoarea Produselor ce formează obiectul obligaţiei neexecutate, pentru fiecare
zi de întârziere, până la executarea obligaţiei.
56. Vânzătorul nu va răspunde pentru viciile
ascunse neanunțate de către Cumpărător în termenul de decădere prevăzut
în pct. 40 sau pentru defecțiunile comunicate după împlinirea termenului de
garanţie, precum și în cazurile în care răspunderea acestuia este exclusă,
conform prevederilor legale sau contractuale. Vânzătorul va fi răspunzător,
doar pentru daunele directe rezultate ca urmare a intenției sau culpei sale
grave, fiind exclusă în mod expres răspunderea pentru daunele indirecte,
pierderi de profit, oportunități de afaceri, etc. Valoarea maxima a
obligatiilor Vanzatorului fata
de orice client in cazul vanzarii unor produse necorespunzatoare, este valoarea
sumelor incasate de Vanzator de
la clientul respectiv. In cazul in care preturile sau alte detalii
referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca
au fost introduse gresit in baza de date, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a
anula comanda in cazul produsului respectiv si de a anunta clientul in cel mai
scurt timp despre eroarea aparuta. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Vanzatorului in
maximum 2 zile de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie
transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare, in caz contrar
considerandu-se ca bunul este in acceptiunea clientului. În toate cazurile,
răspunderea cumulată a Vânzătorului nu va depăși prețul Produselor efectiv
plătit de către Cumpărător.
XII. FORŢA MAJORĂ
57. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare
pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de
neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este
datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul
imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
58. Orice caz de forţă majoră şi/sau caz
fortuit aşa cum acestea sunt definite de lege exonerează Partea care a
invocat-o de orice răspundere decurgând din neexecutarea sau executarea
necorespunzătoare a oricărei obligaţii care îi revine în baza legii sau
prezentului contract.
59. Partea care a invocat forţa majoră sau
cazul fortuit are obligaţia de a notifica cealaltă Parte în scris cu privire la
noile circumstanţe, nu mai târziu de 5 (cinci) zile calendaristice de la data
producerii cazului de forţă majoră sau a cazului fortuit şi va trebui să
prezinte documente care să ateste producerea cazului de forţă majoră sau a
cazului fortuit. Partea
care invocă forţa majoră sau cazul fortuit este obligată să comunice data la
care acestea încetează, în termen de 5 zile calendaristice de la acea dată.
60. În situaţia în care Partea care invocă
forţa majoră sau cazul fortuit nu anunţă începerea şi încetarea evenimentului
conform condiţiilor şi în termenele menţionate mai sus, aceasta va suporta
toate prejudiciile cauzate celeilalte Părţi prin neanunţare.
61. În cazul în care cazul de forţă majoră
şi/sau cazul fortuit durează mai mult de 3 luni, Părţile se vor întâlni pentru
a discuta şi a conveni cu privire la continuarea sau încetarea contractului.
62. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de
la data expirarea termenului de la pct. 61, respectivul eveniment nu inceteaza,
iar partile nu au ajuns la un acord privind continuarea contractului, fiecare
parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a
contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte
daune-interese.
XIII. DURATA CONTRACTULUI
63. Prezentul Contract intră în vigoare la
data de confirmarii incasarii contravalorii facturii proforme in contul Vanzatorului şi
va fi valabil până la data îndeplinirii de către Părți a tuturor obligațiilor
care le revin.
XIV. ÎNCETAREA CONTRACTULUI
64. Prezentul contract se desfiinţează de
drept, fără a fi necesare punerea în întârziere, îndeplinirea vreunor
formalităţi prealabile sau intervenţia vreunei instanţe judecătoreşti sau
arbitrale:
· printr-o declaraţie a Vânzătorului, în cazul în care Cumpărătorul (i) încalcă o
obligaţie care îi revine în baza legii sau prezentului contract şi nu remediază
această încălcare într-un termen de 5 zile lucrătoare de la primirea
notificării trimise în acest sens de către Vânzător sau (ii) încalcă
obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului contract deşi a
fost notificat anterior că o nouă nerespectare va conduce la rezilierea
contractului;
· printr-o declaraţie a Cumpărătorului în cazul în care Vânzătorul (i) încalcă
o obligaţie ce îi revine în baza legii sau prezentului contract şi nu remediază
această încălcare într-un termen de 5 zile lucrătoare de la primirea
notificării trimise în acest sens de către Cumpărător sau (ii) încalcă
obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului contract deşi a fost
notificat anterior că o nouă nerespectare va conduce la rezilierea contractului;
65. Rezilierea prezentului contract nu va avea
nici un efect asupra obligaţiilor scadente dintre Părţi. Rezilierea contractului implica
și anularea / stergerea contului de Utilizator al Clientului/Cumparatorului.
66. Încetarea prezentului Contract, din
orice motiv, nu va produce efecte asupra prevederilor pct. 52, 54, 55, 56 care
vor continua să îşi producă efectele şi după încetare.
XV. SESIZARI SAU RECLAMATII
67. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul, Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au
la dispozitie adresa de e-mail afisata pe Site. Termenul maxim de solutionare a
reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea
acestora.
XVI. CLAUZE FINALE
68. Cu excepţia cazului în care este prevăzut
în mod expres în prezentul contract, Părţile convin că nici o exercitare unică
sau parţială a unui drept, a unei competenţe sau a unui remediu din prezentul
Contract nu va împiedica o altă exercitare simultană sau ulterioară a acestuia
sau exercitarea oricărui alt drept sau remediu de către respectiva Parte,
acestea fiind cumulative.
69. Exercitarea sau neexercitarea, de către
o Parte în termenele convenite a oricăruia din drepturile sau a acţiunilor
prevăzute în prezentul contract precum şi acordarea de înlesniri sau
reeşalonări pentru nerespectarea vreuneia din obligaţiile prezentului contract,
nu va fi considerată ca o renunţare a acestei Părţi la drepturile sale, sau ca
eliberare a celeilate Părţi de obligaţiile ce îi revin, ori ca modificare
implicită a întelegerilor Părţilor, încheiate în forma scrisă.
70. Prezentul contract poate fi modificat doar printr-un act adiţional
semnat de sau în numele Părţilor, iar declaraţiile emise sunt valabile şi obligatorii numai dacă sunt date în scris de Părţi.
71. Părţile convin faptul că termenul de
prescripţie aplicabil dreptului la acţiune al unei parti pentru recuperarea
sumelor datorate de către cealaltă parte în baza prezentului contract este de 3
ani calculat de la data la care acesta a luat la cunoştinţă despre naşterea
dreptului de creanţă.
72. Oricare şi toate anexele ataşate sunt o parte esenţială, integrantă şi inseparabilă a acestui contract. Titlurile articolelor din prezentul
contract precum şi din Anexele sale sunt introduse numai în scopul uşurării trimiterii la clauzele
contractuale şi nu vor fi utilizate în scopul interpretării contractului.
73. Acest contract, incluzând şi anexele conţine
înţelegerea integrală a Părţilor, acestea confirmând, prin reprezentanţii lor, cunoscând şi înţelegând pe deplin toate aspectele legale
legate de încheierea și derularea acestuia și au acceptat toate şi fiecare din
clauzele şi condiţiile stipulate în acest contract.
74. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL: Te rugam sa parcurgi Politica
de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal, care face parte din prezentul Document.
75. FOLOSIREA COOKIE-URILOR: Vezi Politica
de utilizare Cookie-uri, care face parte din prezentul Document.
76. Prin crearea Contului si/sau utilizarea
Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta
in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile de utilizare ale Site-ului in
ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta
la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii
Comenzii.
77. DECLARAŢIE DE ACCEPTARE: Subscrisul
CUMPĂRĂTOR, în conformitate cu prevederile 1203 din Legea 287/2009 republicată
(Noul Cod Civil) declar că am citit, am înţeles şi accept în mod expres
prevederile prezentului contract inclusiv clauzele care pot fi considerate
neuzuale în sensul legii.
78. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și
modifica periodic Termenii
si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale
modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale
cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de
la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări,
vom afișa pe Site versiunea
modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic
continutul acestui Document.