i. Definitii si termeni

  1. Document – prezentul document, reprezentând „termeni si conditii de utilizare” site, actualizat la 22,02,2021.

2.1 s.C. Supplier akt s.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in str. Mureseni nr. 50, targu-mures, jud. Mures, cod postal 540242, inregistrata la registrul comertului sub nr. J26/337/25.03.2018 si cod unic de inregistrare fiscala RO 31410248, opereaza acest site prin personalul propriu angajat in firma si/sau prin colaboratori.

2.2 vanzator – s.C. Supplier akt s.R.L.

  1. Site – site-ul de prezentare / ofertare pentru vanzare business to business gazduit la adresa web https://echipro.Ro/
  2. Client – poate fi orice persoana persoana juridica cu sediul în romania care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre vanzator (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre vanzator si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.
  3. Cumparator – poate fi orice persoana juridica sau orice entitate juridica cu sediul în romania care isi face un cont in site si efectueaza o comanda. Acest site nu este destinat persoanelor fizice si nu onoreaza comenzi pentru persoane fizice.
  4. Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.

6.1 obiectul contractului: părţile stabilesc prin prezentul contract că vânzătorul se obligă să vândă iar cumpărătorul se obligă să cumpere produsele, bunuri si/sau servicii, menționate in factura proforma – anexa la prezentul contract.

6.2 părţile contractante: vanzatorul si cumparatorul.

  1. Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul cumparatorului in site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.
  2. Utilizator – orice reprezentant al unei persoane juridice inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea termeni si conditii de utilizare.

Pentru o corecta comunicare dintre vânzător și cumparator, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul adresa de e-mail utilizata la inregistrare, precum și a datelor de facturare / corespondenta aferente contului.

Prin crearea si utilizarea contului, utilizatorul/ cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

  1. Continut – reprezinta:

· – toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

· – continutul oricarui e-mail trimis cumparatorilor de catre vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

· – orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al vanzatorului, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

· – informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;

· – informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

· – date referitoare la vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

  1. Produse, bunuri si servicii – orice produs, bun sau serviciu listat pe site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului ca urmare a contractului incheiat. Disponibilitatea unui bun va fi afisata in site dupa cum urmeaza:

· – “in stoc” – avem disponibile una sau mai multe bucati in stoc

· – “precomanda” – bunul va fi disponibil la comanda in stoc

  1. Cosul meu – sectiune din cont care permite cumparatorului/utilizatorului sa adauge produse, bunuri sau servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care bunurile sau serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea comenzii, cumparatorul/utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre vanzator de urmarire a bunurilor si serviciilor prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia.

Ii. Politica de vanzare online

  1. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala: denumirea si logo-ul sunt proprietatea vanzatorului.

Este interzisa copierea sau folosirea în parte sau în întregime a continutului acestui site, texte, imagini, grafica, butoane, fisiere audio, video si/sau alt format, fără incheierea unui un acord expres în scris cu vânzătorul anterior utilizarii/copierii acelor parti; precum și folosirea oricarei marci in oricare maniera care ar crea confuzie, discreditare, desconsiderare a vanzatorului. Aranjarea, pozitionarea, impartirea, ansamblul elementelor parte a continutului acestui website apartin exclusiv vanzatorului. Acestea, impreuna cu tot continutul sunt protejate de legea romana si legile internationale ale copyrightului.

  1. Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora. In functie de diferiti factori, care tin de modificari in productie sau erori inerente in documentatiile primite de vanzator de la furnizorii acesteia, intre specificatiile prezentate pe site si specificatiile de pe eticheta produsului, pot sa fie unele mici diferente, dar care nu schimba in mod normal nici utilitatea si nici destinatia echipamentului, asfel ca acestea nu reprezinta un motiv intemeiat de refuz de ridicare a marfi cu solicitarea anularii comenzii si rambursarii sumelor achitate si nu pot face obiectul unei solicitari de remediere in garantie. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site au caracter informativ, nu genereaza obligatii contractuale, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul, forma, accesorizarea, etc.
  2. Actualizarea siteului se face regulat, insa disponibilitatea unui produs in stocul real de pe site va fi intotdeauna confirmata clientului in timpul programului de lucru, in conditiile descrise anterior. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea in situatia necorelarii complete cu stocul real al unui produs, la data efectuarii comenzii. Acesta face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale: unele specificatii sau preturi pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.
  3. Interpretari zile – în prezentul contract, cu excepția unei prevederi contrare, cuvintele la forma singular vor include forma de plural şi vice versa, acolo unde acest lucru este permis de context. Termenul “zi” sau “zile” sau orice referire la zile reprezintă zile lucratoare, dacă nu se specifică în mod diferit. Nu sunt considerate zile lucratoare zilele de sambata si duminica si zilele declarate libere de catre statul roman prin legislatia nationala.
  4. Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/sms/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la bunuri si servicii adaugate in sectiunea “cont/cosul meu” sau sectiunea “cont/favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
  5. Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Iii. Procedura de plasare comanda

  1. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona produse, bunuri si servicii de pe site. Puteti sa plasati comanada dumneavoastra direct de pe site, prin telefon, sau e-mail. Comanda dumneavoastra va fi procesata in cel mai scurt timp de departamentul nostru de vanzari.
  2. La plasarea unei comenzi prin site, veți primi automat o factura proforma (care nu conține și detaliile necesare pentru plata). Va rugam sa nu faceti plati in contul nostru decat dupa ce vi s-a confirmat comanda, indiferent daca ati primit pe mail proforma. Numai astfel aveti garantia ca produsele comandate se afla pe stoc in cantitatea dorita si v-au fost rezervate. De asemenea, în cazul produselor care nu se afla pe stoc, este necesara comunicarea termenului de livrare de către un reprezentant al vanzatorului înainte de efectuarea platii de către cumparator.
  3. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
  4. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– datele furnizate de catre client/cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

– produsele comanandate nu mai pot fi furnizate, dar nu au fost scoase din oferta la momentul plasarii comenzii;

– la momentul plasarii comenzii de către cumparator, vânzătorul constata erori în afisarea preturilor pe site, le comunica cumparatorului, iar acesta din urma refuza sa finalizeze comanda la prețul nou, corectat.

Iv. Preţul. Modalităţi de plată. Facturarea

  1. Preturi: preturile afisate pe acest site sunt exprimate in euro (eur) si nu contin tva. Facturarea se va face in lei (ron) la cursul de schimb bcr de vanzare din data facturarii, suma la care se adauga valoarea tva, în cuantum de 19%. Facturile proforme in baza carora se efectueaza plata au termen de valabilitate de 2 zile lucratoare de la emitere.
  2. Preţul de vânzare al produselor, agreat de părți, este exprimat în cuantum total in lei (inclusiv tva), confom facturii proforme comunicate catre cumparator, anexa la prezentul contract.
  3. Preturile afisate pe site, respectiv cele comunicate cu factura proforma sunt ex-works depozit vanzator.
  4. Contravaloarea produselor, menționată la pct. 23 de mai sus va fi achitată de cumpărător în contul specificat de catre vanzator în momentul confirmarii comenzii. Sumele se vor achita obligatoriu în lei (ron). Nu sunt acceptate plati în euro (eur) sau în orice alta valuta înafara de lei (ron).
  5. Metodele de plata acceptate pe site sunt: transfer bancar direct, caz in care comanda este considerata plasata de catre cumparator dupa confirmarea incasarii contravalorii acesteia in contul vanzatorului. Plățile trebuie să se facă integral pentru prețul confirmat de către un reprezentant al vanzatorului, inclusiv tva. Nu sunt acceptate plăți partiale!
  6. In cazul in care cumparatorul achita o factura proforma dupa expirarea termenului de valabilitate, vanzatorul isi rezerva dreptul ca, dupa consultarea cu furnizorii sai si cu cumparatorul, sa decida daca pastreaza valabila comanda cumparatorului, sau o anuleaza, returnand catre acesta suma de bani incasata.
  7. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii proforme conform cu legislatia in vigoare.
  8. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau de utilizator.
  9. Pentru motive de securitate a tranzactiilor utilizatorul/ cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
  10. Dacă, la momentul efectuarii platii de către cumparator, produsele comandate nu sunt disponibile atât scriptic cat si fizic in depozitul vanzatorului, părțile sunt deacord ca vânzătorul sa emita factura fiscala având o singura poziție cu denumirea „avans conform comanda …”, după verificarea incasarii în contul sau. Ulterior, când produsele vor fi pe stoc, se va storna factura fiscala de avans și emite factura fiscala pentru produse.
  11. Vanzatorul va transmite cumparatorului factura proforma aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute de vanzator, precum şi pentru orice alte plati aferente comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de cumparator in contul sau.

V. Livrarea și recepția produselor

  1. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
  2. Termenul maxim de livare al produselor este cel prevazut pe factura proforma sau dupa caz cel comunicat pe e-mail, împreuna cu detaliile necesare pentru plata, dupa momentul transmiterii facturii proforme si acesta curge de la data confirmarii incasarii facturii proforme in contul vanzatorului.
  3. Produsele comandate vor fi anuntate de catre vânzător ca fiind disponibile pentru ridicare de la depozitul acestuia, in momentul in care acestea se afla fizic si scriptic in posesia vanzatorului. La momentul comunicarii disponibilitatii produselor in depozitul funizorului, acesta se va pune deacord cu cumparatorul privind detaliile legate de orarul in care pot fi ridicate produsele, cumparatorul comunicandui vanzatorului si toate datele necesare legate de transportatorul care va ridica produsele in numele acestuia, respectiv nume transportator, numar auto, numar cap tractor si numar remorca (unde este cazul), respectiv numele complet si seria si nr. Actului de identitate al soferului care se prezinta la ridicare. Preluarea / ridicarea / livrarea produselor comandate se poate face doar in baza documentelor solicitate anterior, care vor fi insoțite de factură/aviz de livrare a mărfii si cmr intocmit de transportator.
  4. Recepţia cantitativă a produselor se face în baza avizului de insotire a marfii, fie de către transportator, fie de catre cumparator (in cazul in care acesta isi ridica singur produsele) la data ridicarii produselor, urmand ca in caz de neconcordante intre aviz si marfa, sa se intocmeasca în acest sens un proces verbal de predare-primire si constatare diferente. Semnarea, fără obiecțiuni a avizului de insotire a produselor de către transportator/cumparator reprezintă confirmarea îndeplinirii de către vânzător a obligației de predare.

Recepţia calitativă a produselor se face de către cumparator, in termen de maxim 24 ore de la receptia cantitativa a produselor. Netransmiterea de catre cumparator a obiectiunilor sale in ceea ce priveste receptia calitativa a produselor, reprezintă confirmarea lipsei viciilor aparente și a îndeplinirii de către vânzător a obligației de predare.

  1. Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului, la momentul ridicarii produselor de către cumparator, direct sau prin transportator (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport, scrisoare cmr, precum și a avizului de insotire a marfii sau a facturii fiscale direct de către cumparator sau indirect prin transportatorul indicat express și cu date concrete de către cumparator).
  2. Riscurile, cheltuielile de transport, încărcare, descărcare, precum şi orice alte cheltuieli ocazionate de manipularea produselor vor fi suportate de vânzător până la data predării produselor, conform pct. 37 de mai sus. După predarea produselor către cumparator, toate riscurile, cheltuielile de transport, încărcare, descărcare, precum şi orice alte cheltuieli ocazionate de manipularea produselor vor fi suportate de către cumparator.

Vi. Garanţii

  1. Vânzătorul acordă o garanție contra viciilor ascunse (de fabricație) și pentru buna funcționare a produselor de 12 luni de la data data predării produselor, conform pct. 37 de mai sus. Cu condiția respectării stricte, de către cumpărător, a cerințelelor privind depozitarea, manipularea, și după caz, transporul produselor, prevăzute în documentatia produselor, respectiv în certificatul de garantie.
  2. În cazul apariției oricăror defecțiuni a produselor aflate în termenul de garanție, cumpărătorul va anunța vânzătorul, în termen de 2 zile lucrătoare de la data la apariției acestora. În vederea constatării și verificării, de către vânzător, a celor sesizate, produsele defecte vor fi depozitate de către cumpărător în condiții corespunzătoare, până la sosirea reprezentanților vânzătorului, dar nu mai mult de 5 zile lucrătoare de la data sesizării. În cazul în care reclamația cumpărătorului este întemeiată, vânzătorul va repara, pe propria cheltuială, produsele găsite ca fiind necorespunzătoare, într-un temen de maxim 15 zile lucratoare de la constatare sau, după caz, va lua orice altă măsură convenită cu cumpărătorul.
  3. După expirarea perioadei de garanție vânzătorul va asigura, la solicitarea cumpărătorului, contra cost, asistenta tehnica si know how-ul necesar folosirii optime a produselor. În acest caz părțile urmează a încheia un contract de service in perioada postgaranție.
  4. Cu excepția celor prevăzute în mod expres în prezentul contract, vânzătorul nu îşi asumă, implicit sau explicit, nici o altă obligaţie, si nici nu acordă şi nu este ţinut de nici o altă garanţie de orice fel, privind produsele livrate, cu excepția celor menționate expres în prezentul contract sau prevăzute imperativ de lege.
  5. Certificatele de garantie sunt emise de catre vanzator.

Vii. Comunicări

  1. Orice comunicare, notificare, declaraţie, cerere, instrucţiune sau orice alt document va avea formă scrisă şi va fi considerat(ă) ca fiind transmis(ă) (i) la momentul primirii, în cazul în care a fost predat(ă) personal, prin intermediul biroului unui executor judecătoresc sau prin curier ori serviciu de curierat, la adresele de corespondență a părţilor menţionate în prezentul contract. (ii) la data transmiterii, în cazul trimiterii prin fax la numărul indicat în prezentul contract, cu condiţia existenţei unei confirmări care să ateste transmiterea şi conţinutul mesajului sau (iii) la data primirii documentului, dacă a fost trimis prin poştă, recomandat cu confirmare de primire la adresele de corespondenţă a părţilor menţionate în prezentul contract. Pentru evitarea oricărui dubiu, părțile convin faptul că în relațiile dintre ele sunt valabile si comunicările efectuate prin intermediul poștei electronice.
  2. Dacă oricare dintre părţile contractante îşi schimbă adresa/adresa de e-mail/numărul de fax unde doreşte să primească comunicările/notificările, va notifica în scris cealaltă parte cu privire la acest lucru. Noua adresă se va considera a fi adresa unde sunt trimise toate notificările cu privire la acest contract doar după ce cealaltă parte contractantă a fost informată despre această schimbare.
  3. Părțile sunt deacord ca în zilele lucratoare comunicarile intre acestea să se facă doar în zilele lucratoare, în intervalul orar 08:00 – 16:30 ora romaniei (în acest sens tinandu-se cont și de conventia internațională / naționala privind trecerea de la ora de vara la ora de iarna și vice-versa). Orice comunicari intre părți înafara intervalului orar agreat, precum și cele efectuate în zilele nelucratoare, vor fi considerate a fiind efectiv transmise începând cu ora 08:00 dimineața din următoarea zi lucratoare.

Viii.Cesiune

  1. Cumpărătorul nu poate cesiona sau transfera parţial sau integral, prezentul contract sau drepturile şi obligaţiile care decurg din prezentul contract fără consimţământul prealabil, în scris, al vânzătorului. Vânzătorul va avea dreptul să cesioneze creanțele decurgând din prezentul contract, acordul cumpărătorului fiind dat prin semnarea prezentului contract.
  2. Transferul sau cesiunea contractului sau a drepturilor sau obligaţiilor care decurg din prezentul contract, de către cumpărător chiar acceptată de vânzător nu implică şi eliberarea cumpărătorului de obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului contract, cu excepţia cazului în care legea sau acordul scris al părţilor nu prevede în mod expres contrariul.

Ix. Independenţa clauzelor

  1. Oricând va fi posibil, fiecare prevedere a prezentului contract va fi interpretată astfel încât să fie aplicabilă şi valabilă potrivit legislaţiei în vigoare în romania la momentul aplicarii respectivei prevederi.
  2. În cazul în care una dintre prevederile prezentului contract este sau devine în viitor ilegală, nevalabilă sau neaplicabilă, total sau parţial, prin raportare la legislaţia în vigoare, respectiva prevedere va fi inaplicabilă în măsura contradicţiei sau nulităţii respective, făra a invalida prevederea în întregul său sau validitatea şi aplicabilitatea celorlalte prevederi ale prezentului contract. Părţile vor depune toate eforturile pentru a realiza acele modificări considerate necesare pentru a genera acelaşi efect juridic care era dorit la semnarea contractului.

X. Legea aplicabilă.Litigii

  1. Prezentul contract va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legislaţia din românia.
  2. Părţile contractante convin că toate disputele, controversele sau diferendele ce pot apărea între părţi din sau în relaţie cu sau în legătură cu prezentul contract se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, ele vor putea fi soluţionate de către instanţele competente din circumscriptia unde are sediul social vânzătorul.

Xi. Răspunderea contractuală

  1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
  2. În cazul în care cumpărătorul, din motive care nu se datorează culpei exclusive a vânzătorului, va refuza preluarea integrală a produselor ca fac obiectul prezentului contract vânzătorului va avea dreptul să retina drept compensatie valoarea avansului achitata de către cumparator aferenta produselor nepreluate de către cumparator.
  3. În cazul nerespectării de către vânzător a unei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, cumpărătorul va putea solicita vânzătorului dobânzi penalizatoare în cuantum de 0,01% din valoarea produselor ce formează obiectul obligaţiei neexecutate, pentru fiecare zi de întârziere, până la executarea obligaţiei.
  4. Vânzătorul nu va răspunde pentru viciile ascunse neanunțate de către cumpărător în termenul de decădere prevăzut în pct. 40 sau pentru defecțiunile comunicate după împlinirea termenului de garanţie, precum și în cazurile în care răspunderea acestuia este exclusă, conform prevederilor legale sau contractuale. Vânzătorul va fi răspunzător, doar pentru daunele directe rezultate ca urmare a intenției sau culpei sale grave, fiind exclusă în mod expres răspunderea pentru daunele indirecte, pierderi de profit, oportunități de afaceri, etc. Valoarea maxima a obligatiilor vanzatorului fata de orice client in cazul vanzarii unor produse necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de vanzator de la clientul respectiv. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in cazul produsului respectiv si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta vanzatorului in maximum 2 zile de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare, in caz contrar considerandu-se ca bunul este in acceptiunea clientului. În toate cazurile, răspunderea cumulată a vânzătorului nu va depăși prețul produselor efectiv plătit de către cumpărător.

Xii. Forţa majoră

  1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
  2. Orice caz de forţă majoră şi/sau caz fortuit aşa cum acestea sunt definite de lege exonerează partea care a invocat-o de orice răspundere decurgând din neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a oricărei obligaţii care îi revine în baza legii sau prezentului contract.
  3. Partea care a invocat forţa majoră sau cazul fortuit are obligaţia de a notifica cealaltă parte în scris cu privire la noile circumstanţe, nu mai târziu de 5 (cinci) zile calendaristice de la data producerii cazului de forţă majoră sau a cazului fortuit şi va trebui să prezinte documente care să ateste producerea cazului de forţă majoră sau a cazului fortuit. Partea care invocă forţa majoră sau cazul fortuit este obligată să comunice data la care acestea încetează, în termen de 5 zile calendaristice de la acea dată.
  4. În situaţia în care partea care invocă forţa majoră sau cazul fortuit nu anunţă începerea şi încetarea evenimentului conform condiţiilor şi în termenele menţionate mai sus, aceasta va suporta toate prejudiciile cauzate celeilalte părţi prin neanunţare.
  5. În cazul în care cazul de forţă majoră şi/sau cazul fortuit durează mai mult de 3 luni, părţile se vor întâlni pentru a discuta şi a conveni cu privire la continuarea sau încetarea contractului.
  6. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data expirarea termenului de la pct. 61, respectivul eveniment nu inceteaza, iar partile nu au ajuns la un acord privind continuarea contractului, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Xiii. Durata contractului

  1. Prezentul contract intră în vigoare la data de confirmarii incasarii contravalorii facturii proforme in contul vanzatorului şi va fi valabil până la data îndeplinirii de către părți a tuturor obligațiilor care le revin.

Xiv. Încetarea contractului

  1. Prezentul contract se desfiinţează de drept, fără a fi necesare punerea în întârziere, îndeplinirea vreunor formalităţi prealabile sau intervenţia vreunei instanţe judecătoreşti sau arbitrale:

· printr-o declaraţie a vânzătorului, în cazul în care cumpărătorul (i) încalcă o obligaţie care îi revine în baza legii sau prezentului contract şi nu remediază această încălcare într-un termen de 5 zile lucrătoare de la primirea notificării trimise în acest sens de către vânzător sau (ii) încalcă obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului contract deşi a fost notificat anterior că o nouă nerespectare va conduce la rezilierea contractului;

· printr-o declaraţie a cumpărătorului în cazul în care vânzătorul (i) încalcă o obligaţie ce îi revine în baza legii sau prezentului contract şi nu remediază această încălcare într-un termen de 5 zile lucrătoare de la primirea notificării trimise în acest sens de către cumpărător sau (ii) încalcă obligaţiile care îi revin în baza legii sau prezentului contract deşi a fost notificat anterior că o nouă nerespectare va conduce la rezilierea contractului;

  1. Rezilierea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligaţiilor scadente dintre părţi. Rezilierea contractului implica și anularea / stergerea contului de utilizator al clientului/cumparatorului.
  2. Încetarea prezentului contract, din orice motiv, nu va produce efecte asupra prevederilor pct. 52, 54, 55, 56 care vor continua să îşi producă efectele şi după încetare.

Xv. Sesizari sau reclamatii

  1. Pentru sesizari sau reclamatii legate de produsul, bunul si/sau serviciul achizitionat, cumparatorii au la dispozitie adresa de e-mail afisata pe site. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Xvi. Clauze finale

  1. Cu excepţia cazului în care este prevăzut în mod expres în prezentul contract, părţile convin că nici o exercitare unică sau parţială a unui drept, a unei competenţe sau a unui remediu din prezentul contract nu va împiedica o altă exercitare simultană sau ulterioară a acestuia sau exercitarea oricărui alt drept sau remediu de către respectiva parte, acestea fiind cumulative.
  2. Exercitarea sau neexercitarea, de către o parte în termenele convenite a oricăruia din drepturile sau a acţiunilor prevăzute în prezentul contract precum şi acordarea de înlesniri sau reeşalonări pentru nerespectarea vreuneia din obligaţiile prezentului contract, nu va fi considerată ca o renunţare a acestei părţi la drepturile sale, sau ca eliberare a celeilate părţi de obligaţiile ce îi revin, ori ca modificare implicită a întelegerilor părţilor, încheiate în forma scrisă.
  3. Prezentul contract poate fi modificat doar printr-un act adiţional semnat de sau în numele părţilor, iar declaraţiile emise sunt valabile şi obligatorii numai dacă sunt date în scris de părţi.
  4. Părţile convin faptul că termenul de prescripţie aplicabil dreptului la acţiune al unei parti pentru recuperarea sumelor datorate de către cealaltă parte în baza prezentului contract este de 3 ani calculat de la data la care acesta a luat la cunoştinţă despre naşterea dreptului de creanţă.
  5. Oricare şi toate anexele ataşate sunt o parte esenţială, integrantă şi inseparabilă a acestui contract. Titlurile articolelor din prezentul contract precum şi din anexele sale sunt introduse numai în scopul uşurării trimiterii la clauzele contractuale şi nu vor fi utilizate în scopul interpretării contractului.
  6. Acest contract, incluzând şi anexele conţine înţelegerea integrală a părţilor, acestea confirmând, prin reprezentanţii lor, cunoscând şi înţelegând pe deplin toate aspectele legale legate de încheierea și derularea acestuia și au acceptat toate şi fiecare din clauzele şi condiţiile stipulate în acest contract.
  7. Prelucrarea datelor cu caracter personal: te rugam sa parcurgi politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document.
  8. Folosirea cookie-urilor: vezi politica de utilizare cookie-uri, care face parte din prezentul document.
  9. Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc termenii si conditiile de utilizare ale site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
  10. Declaraţie de acceptare: subscrisul cumpărător, în conformitate cu prevederile 1203 din legea 287/2009 republicată (noul cod civil) declar că am citit, am înţeles şi accept în mod expres prevederile prezentului contract inclusiv clauzele care pot fi considerate neuzuale în sensul legii.
  11. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic termenii si conditiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili clientilor / utilizatorilor/ cumparatorilor de la momentul afisarii in site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui document.

CONTACT ECHIPRO

Utilaje profesionale
  • Luni-Vineri: 9:00-17:00
    Sâmbătă-Duminică: Închis
  • Strada Mureșeni Nr. 50, Târgu Mureș, Jud. Mureș
  • Telefon Vânzări: 0744 519 760
  • Telefon Service: 0755 088 393

ARTICOLE

Articolele noastre
Toate articolele

CONTACT ECHIPRO

TERMENI ȘI CONDIȚII

Termeni și Condiții Politica de confidențialitate Politica de Cookies
echipro-echipamente-profesionale
echipro-echipamente-profesionale

INFORMAȚII

ARTICOLE

Toate articolele
Supplier Akt SRL © 2024. All Rights Reserved. Design and Development by Highsoft Solutions